Klacht DHL Express: Pakket ligt sinds 6 januari bij NLHAGI, NL (douane)

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 576292
Gebruiker
AchtstePotvis#662
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket ligt sinds 6 januari bij NLHAGI, NL. Hoelang gaat dit nog duren?

De oplossing

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd? Hoe lang blijft het pakketje nog bij de douane liggen?

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Helaas is het pakket nog niet te vinden in ons systeem. Ik wil u vragen om dit nog even af te wachten en mocht er binnenkort geen verandering zijn, meld het dan bij de afzender zodat er een onderzoek gestart kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel E-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AchtstePotvis#662
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas! Waarom is het pakket nog niet gevonden in het systeem? DHL eCommerce Tracking geeft toch iets anders aan: Jan 6, 2022 8:04AM CET NLHAGI, NL ARRIVED AT CUSTOMS 8:03AM CET NLHAGI, NL PROCESSED AT LOCAL DISTRIBUTION CENTER Jan 5,2022 7:40PM CET NLHAGI, NL ARRIVED AT CUSTOMS 7:39PM CET NLHAGI, NL PROCESSED AT LOCAL DISTRIBUTION CENTER
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen