Klacht DHL Express: Pakket lijkt kwijt. Niemand kan mij zeggen waar het pakket nu is.

P.A. van der Schee

Op 25 april is door mij een zending aangeleverd voor vervoer naar de Verenigde staten.
Het is nu 21 mei en na diverse malen contact krijg ik alleen te horen dat alles door Covid langer duurt. Volgens de website van DHL duurt het 1 werkdag langer als normaal (https://www.simplydhl.com/covid-19updates)
Ik krijg niet te horen waar mijn pakket nu is. Men schuift het door naar USPS en USPS zegt dat ze het nog moeten ontvangen van DHL.

Ik wil dat mijn pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt en ik wil nu weten waar mijn pakket nu is.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik snap dat u graag meer informatie wil over uw pakket. Echter de website die u stuurt gaat om leveringen welke met DHL Express verzonden worden. Deze pakketten worden van deur tot deur met DHL bezorgd, hier hebben we veel meer inzicht in. Pakketten met DHL Parcel (zoals deze), worden in Duitsland overgedragen een Deutche Post en in het land van bestemming weer aan de lokale post (USPS in dit geval). Helaas zijn de vertragingen door covid-19 wel wat langer dan één werkdag. U zal het dus echt nog even af moeten wachten.

Judith
    DHL Parcel Webcare

P.A. van der Schee
U moet maar even wachten. " Helaas zijn de vertragingen door covid-19 wel wat langer dan één werkdag. U zal het dus echt nog even af moeten wachten. " Ik wacht al weken! Het is inmiddels 27 mei....

Ook een klacht indienen over DHL Express?