Klacht DHL Express: Pakket met fiets onderdelen niet ontvangen en op hun site DHL geven ze aan dat het is afgeleverd

Klachtnummer
# 271901
Gebruiker
de Benadeelde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket met fiets onderdelen niet ontvangen bezorgd door DHL op 24 aug 2017 en op hun site DHL geven ze aan dat het is afgeleverd.
Volgens hun zijn ze het aan het onderzoeken, dat duurt echt niet zo lang.
Ze schrijven dat toch niet op wc-papier en daarna doorspoelen

De oplossing

WIl mijn fiets onderdelen of geld terug en ik wil weten aan welke bovenbuur
het pakketje is afgegeven

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bezorgd. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden of deze melding correct is en waar de zending dan is geleverd.

    Zodra er meer duidelijkheid is koppelen we dit terug naar de leverancier. Zij krijgen binnen maximaal 5-10 werkdagen uitsluitsel over dit soort onderzoeken.

    Hartelijke groet,

    Tom
    Webcare
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen