Klacht DHL Express: Pakket met verzendadres USA ontvangen in NL.

RoWa

Hallo,
Ik heb vandaag een totaal verkeerd pakket ontvangen.
Volgens het trackingnummer zou het mijn gekochte item van eBay moeten zijn, maar heb een pakket gekregen voor iemand in Erlanger, Kentucky USA. Verstuurd vanuit Freehold, New Jersey USA. Hoe kan een pakket met een USA adres nu in Nederland terecht komen ?

EN WAAR IS NU MIJN EIGEN PAKKET ?

Expediteur USA: PBI

Begrijp echt niet hoe dit nu weer fout kan gaan. En waarom plakt Europaket+ een label over een USA adres ?

Zorgen dat ik mijn eigen pakket krijg.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u een pakket heeft ontvangen dat niet voor u was. Mijn excuses voor het ongemak.

Bij een internationale zending als deze zijn verschillende postbedrijven betrokken. Wij komen pas in het verhaal voor wanneer het pakket door Europaket, dat deze zendingen binnen Europa verzorgt, het pakket aan ons overdraagt. Wij bezorgen het pakket vervolgens op het op het 3S-label vermelde adres, zoals wij met dit pakket ook hebben gedaan.

Vanuit mijn positie kan ik niet nagaan waar en wanneer uw pakket precies van een mogelijk onjuist label is voorzien. U kunt het beste melding maken bij de verzender van het pakket. Als u aan de verzender van uw pakket meldt dat u het pakket niet heeft ontvangen, kan die via het postbedrijf in het land van verzending een onderzoek laten instellen. De andere betrokken postbedrijven worden dan vanzelf in dat onderzoek betrokken.

Ik begrijp dat dit op u misschien omslachtig overkomt, maar bij dit type internationale zendingen is er helaas geen andere manier om duidelijkheid te krijgen. Onthoud vooral dat de verzender te allen tijde aan u verplicht is ervoor te zorgen dat u uw bestelling krijgt (of als dat echt niet kan uw geld terug), dus de verzender hoort dit echt voor u op te pakken.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?