Klacht DHL Express: Pakket na 2 weken nog steeds op sorteercentrum van DHL.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464022
Gebruiker
Distelvink#1950
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje verstuurd via DHL na een week is het pakketje nog steeds volgens DHL op het sorteercentrum. Zelfs na 2 weken bevindt het pakketje zich daar nog. Bij DHL klacht ingediend via mail, nog steeds niets vernomen.

De oplossing

Pakket afleveren bij de geadresseerde.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een retourzending heeft afgegeven en dat u zich nu zorgen maakt over de status van die retourzending. De gebruikelijke track & trace is voor retourzendingen slechts tot het sorteercentrum te gebruiken. Vanaf daar wordt de zending anders verwerkt. Het kan in totaal ongeveer 2 weken duren.

    Mijn advies is om retourzendingen altijd 2 weken te geven. Mocht u dan nog niks hebben gehoord van de oorspronkelijke verzender, neem dan contact op met die verzender. Die kan u hierin dan het beste verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Distelvink#1950
Datum
Uiteindelijke oplossing
In uw antwoord wordt gesproken over 2 weken, die twee weken zijn al lang om en er is niets gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen