Pakketje verstuurd via DHL na een week is het pakketje nog steeds volgens DHL op het sorteercentrum. Zelfs na 2 weken bevindt het pakketje zich daar nog. Bij DHL klacht ingediend via mail, nog steeds niets vernomen.
De oplossing
Pakket afleveren bij de geadresseerde.
1 reactie
Auteur
DHL Express
Datum
Dit is onze laatste reactie
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een retourzending heeft afgegeven en dat u zich nu zorgen maakt over de status van die retourzending. De gebruikelijke track & trace is voor retourzendingen slechts tot het sorteercentrum te gebruiken. Vanaf daar wordt de zending anders verwerkt. Het kan in totaal ongeveer 2 weken duren.
Mijn advies is om retourzendingen altijd 2 weken te geven. Mocht u dan nog niks hebben gehoord van de oorspronkelijke verzender, neem dan contact op met die verzender. Die kan u hierin dan het beste verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Dion DHL Parcel Webcare
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Distelvink#1950
Datum
Uiteindelijke oplossing
In uw antwoord wordt gesproken over 2 weken, die twee weken zijn al lang om en er is niets gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over DHL Express?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.