Klacht DHL Express: Pakket na 4 dagen nog steeds niet ontvangen en slechte klantenservice.

Can1990

Donderdag 11 oktober heb ik een bestelling geplaatst via Wehkamp. Zij hebben mijn bestelling netjes afgeleverd. Ik zou mijn bestelling vrijdag 12 oktober ontvangen. Op de site van DHL stond er dat ik mijn pakket tussen 14:00 uur en 18:00 uur zou ontvangen maar ik zag al dat mijn pakket niet mee was met de chauffeur. Dus ik belde naar de klantenservice en ik vroeg of ik mijn pakketje echt vrijdag 12 oktober zou ontvangen. De klantenservice vertelde mij dat ik mijn pakket gewoon zou ontvangen. Opeens stond er op de site, tijdelijke overmacht. Dus ik verwachtte mijn pakket zaterdag 13 oktober. Dit stond ook op de site. Na twee dagen thuis zitten wachten op een pakket en helaas nog steeds niks binnen. Terwijl ik zaterdag paar keer met de klantensevice had gesproken en ze hadden mij verteld dat ik mijn pakketje gewoon zou ontvangen, het is nu inmiddels maandag 15 oktober en ik heb nog steeds niks binnen DHL heeft zo een slechte klantenservice zij kunnen mij niet eens vertellen waar mijn pakket is. Nu moet Wehkamp een onderzoek starten om achter te halen waar mijn pakket is, want mijn pakket is nu “verdwenen”. Nu staat er, dat ik binnen 1 a 2 dagen mijn pakket zou ontvangen. Ze zeiden 1e dag is al om dus morgen ontvang je het. Ik heb er geen hoop meer in, maar we zullen het zien. Al heeft Wehkamp er niks mee te maken ik zal nooit meer wat bestellen bij Wehkamp, door DHL! En nooit meer iets willen ontvangen of versturen via DHL. Heb eerder ook meegemaakt dat de bezorger zonder aan te bellen een “niet thuis” briefje had achter gelaten. Ik was gewoon thuis! Ik heb zo vaak in deze 4 dagen gesproken met DHL. Via Twitter, facebook, klacht.nl en via de telefoon. Maar nog steeds geen oplossing. Ik hoop dat er dit keer wel wat van komt!
Ik verwacht een snelle oplossing.

Ik wil mijn bestelling morgen 16 oktober zoals beloofd in huis hebben!

Can1990
    Wehkamp is trouwens wel gestart met het onderzoek, maar dat betekent niet dat ik het acceptabel vind dat dit zo lang duurt.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Heel begrijpelijk dat u er ontevreden over bent dat het pakket van Wehkamp nog niet bezorgd is. In ons systeem is inderdaad te zien dat dit niet goed gaat. Fijn dat Wehkamp inmiddels een onderzoek gaat starten bij DHL. We zullen dit even verder moeten afwachten. Wehkamp zal u op de hoogte houden van het onderzoek. Mijn excuses voor de vertraging die ontstaan is.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express

Can1990
Niks. Heb niks ontvangen. Bestelling geannulleerd..

Ook een klacht indienen over DHL Express?