Klacht DHL Express: Pakket naar Belgie wordt maar niet afgeleverd

sad Niet opgelost
Pekah

Ik heb een pakketje op 17 november bij DHL in Maassluis ingeleverd. Het is nu tien weken later en ik moet nog steeds constateren dat het niet lukt om dit pakket af te leveren: het pakket is al tien weken in Belgie en blijft maar heen en weer reizen tussen Antwerpen en Brussel.

Nu de officiele retourtermijn van de NBA store is verstreken, kan ik de spullen niet meer ruilen. Derhalve wil ik nu de hele aanschafwaarde van de twee hoodies terug– het heeft niet aan mij gelegen dat ik ze niet binnen de gestelde termijn heb kunnen retourneren.

Het idiote is dat het pakket prima gevolgd wordt - maar niet afgeleverd kan worden en blijkbaar ook niet teruggestuurd

1. Lever het pakket nu eens OF lever het terug
2. Nu de officiele retourtermijn van de NBA store is verstreken, kan ik de spullen niet meer ruilen. Derhalve wil ik de hele aanschafwaarde van de twee hoodies graag terug – het heeft niet aan mij gelegen dat ik ze niet binnen de gestelde termijn heb kunnen retourneren.
Ook de verzendkosten van € 18,75 zou ik graag terug willen want de dienst waarvoor ik heb betaald is niet geleverd.

De CMR standaard vergoeding van 3 SDR per kg slaat natuurlijk nergens op, want dit is geen schade door verlies maar schade door wanprestatie. Dit is wel 18 euro op een pakket dat ruim 150 euro waard is en welgeteld over 80 km (!!!!) geleverd moet worden.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt ovor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat de levering van uw zending niet juist is verlopen. Uw zending is overgedragen aan de Bpost. Graag wil ik u adviseren om bij de Bpost te informeren waarom uw zending nog niet in levering is gegaan maar nog in het verwerkingsproces zit. Uiteraard kunt u ook via ons een onderzoek laten starten. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
    DHL Parcel Webcare

Pekah
De aangeboden oplossing is een afkoopsom van 15 euro. Ondertussen is het pakketje nog steeds (ruim 3 maanden) al aan het heen en weer pendelen tussen de bpost in brussel en antwerpen. Ik wil geen afkoopschijntje maar dat DHL en haar partner Bpost gewoon het pakje afleveren in Antwerpen bij (jawel!) het servicecentrum van de bpost voor de NBA-shop. Dan zeg dat jepakketvervoerder bent maar daar hoort blijkbaar het afleveren niet bij. Ga als particulier nooit wat met DHL versturen want het gaat wel weg maar komt nooit aan.

Ook een klacht indienen over DHL Express?