Klacht DHL Express: Pakket naar Japan blijft al een week hangen in Duitsland. Uitermate slome verwerking

Cheers

Op 21 februari jl. gaf ik een pakket bestemd voor Japan af bij een DHL servicepunt. Nu een week later is het pakket nog steeds in Dorsten, Duitsland. Zending CY913353292DE

Wat een ontzettend slome verwerking van zendingen. Hoezo DHL Express? Dit schiet toch niet op zo? Met PostNL was het pakket via Schiphol nu al in Japan aangekomen.

Maak eens tempo met pakketten voor het buitenland. Ik betaal er toch voor?

DHL Express
    Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket al erg lang onderweg is voor een Express zending. U heeft echter gekozen voor een verzending via DHL Parcel, met een transittijd van 9 werkdagen naar Japan. Dit is exclusief de inklaring bij de douane, hier heeft DHL verder geen invloed op. Op zijn vroegst zal uw zending dan ook op 6 maart bezorgd kunnen worden in Japan.

Janneke
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Goedemiddag,

Uw zending is gisteren gearriveerd in het land van bestemming. Onze verwachting is dat het binnen enkele dagen bezorgd zal zijn.

Hartelijke groet,

Tom
    Webcare
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?