Klacht DHL Express: Pakket naar Japan blijft al een week hangen in Duitsland. Uitermate slome verwerking

Klachtnummer
# 295030
Gebruiker
Cheers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 21 februari jl. gaf ik een pakket bestemd voor Japan af bij een DHL servicepunt. Nu een week later is het pakket nog steeds in Dorsten, Duitsland. Zending CY913353292DE

Wat een ontzettend slome verwerking van zendingen. Hoezo DHL Express? Dit schiet toch niet op zo? Met PostNL was het pakket via Schiphol nu al in Japan aangekomen.

De oplossing

Maak eens tempo met pakketten voor het buitenland. Ik betaal er toch voor?

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket al erg lang onderweg is voor een Express zending. U heeft echter gekozen voor een verzending via DHL Parcel, met een transittijd van 9 werkdagen naar Japan. Dit is exclusief de inklaring bij de douane, hier heeft DHL verder geen invloed op. Op zijn vroegst zal uw zending dan ook op 6 maart bezorgd kunnen worden in Japan.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Uw zending is gisteren gearriveerd in het land van bestemming. Onze verwachting is dat het binnen enkele dagen bezorgd zal zijn.

    Hartelijke groet,

    Tom
    Webcare
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen