Klacht DHL Express: Pakket naar opgeheven Parcelshop verzonden, is nu al 2 weken zoek

# 194218
Kibos

Pakket is op 17-10-'16 afgegeven in Parcelshop (bloemenzaak) in Goes. Pakket is verzonden naar Parcelshop in Petten, waar het 20/10 bezorgd zou zijn. Echter, die zaak bestaat al paar weken niet meer. Track trace meldt dat het pakket opnieuw gesorteerd gaat worden. 22/10 opnieuw gesorteerd en weer onderweg. Vlgs. track en trace op 22/10 zou het pakket opnieuw bezorgd zijn bij parcelshop in Petten. Ben daar 2 x geweest, bestaat niet meer!!
6 x gebeld met DHL.
Pakket zou vlgs medewerker in shop Schagen bezorgd zijn. Heb ik nooit iets van gehoord. Pakket Zou daar 1 week gelegen hebben en is 29/11 weer teruggestuurd naar afzender in Goes. Verzender op 5/11 naar Parcelshop Goes, pakket is daar niet teruggekomen. Vlgs callcenter zou pakket een nieuw tracenr. hebben, wat ik, noch de verzender gekregen heb. Schriftelijk klacht bij DHL ingediend via de website,
nooit iets op gehoord! Pakket is vandaag 4 weken onderweg... niemand weet waar mijn pakket is? Weg geld.

Heel graag wil ik als ontvanger nu zo snel mogelijk horen/ weten waar het pakket zich nu bevindt. Wil ik indien het pakket een nieuw tracenummer heeft, het nieuwe tracenummer ontvangen en wil ik dat het pakket door DHL parcel nu zo snel mogelijk op mijn huisadres bezorgd wordt.
Verder wil ik niet afgescheept worden als ontvanger dat ik mijn klacht maar door de verzender moet laten indienen, omdat die het aanspreekpunt voor DHL is. Deze verzender is niet zo mondig om goed te verwoorden wat er gebeurd is, weet niet eens wat een track en tracenummer is. Dus wil ik op mijn schriftelijke klacht zelf graag teruggebeld worden door iemand van DHL die mij aanhoort en helpt mijn pakket terug te vinden en mij het nieuwe track en trace nummer doorgeeft. Kortom iemand van DHL parcel die mij niet afscheept.
Ook wil ik weten hoe het kan dat een parcel schop nog aangemerkt wordt als bezorgadres, terwijl dit parcel shop adres al een paar weken niet meer bestaat?

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Kibos
    Op vrijdag 11/11 is het pakket dan eindelijk weer teruggekomen naar het DHL parcel adres in Goes, vanwaar het vier weken daarvoor verzonden was.
    De verzender heeft het pakket dan maar met Post.nl verstuurd, en is het pakket op 12/11 bij mij aangekomen.
    Al met al 7 x gebeld met DHL (kosten € 7,-) tot op heden geen enkele reactie van DHL. Een excuus aan de verzender én ontvanger zou toch het minste zijn! Ik ben 2 x voor niets naar opgegeven parcelshop gereden!! Geen DHL parcel meer!
    Kibos
    Nooit iemand van DHL op mijn klacht gereageerd. Zie laatste deel verhaal. Pakket is na vier weken weer boven water gekomen. En is nu met Post.nl binnen 1 dag bezorgd op mijn huisadres.
    Een excuus van DHL aan mij zou netjes zijn!

Kibos

Ook een klacht indienen over DHL Express?