Opgelost door DHL Express: Pakket niet (bij iemand anders) afgeleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138834
Gebruiker
RG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is volgens de tracking gisteren afgeleverd bij ene oscar, maar niet bij mij, waar is mijn pakket nu? Rianne

De oplossing

Alsnog leveren of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    RG
    Datum
    Probleem lag niet bij dhl maar bij verzender.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen