Klacht DHL Express: Pakket niet aangekomen, zomaar geretourneerd

Klachtnummer
# 345467
Gebruiker
Tessa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een bestelling geplaatst te hebben krijg ik een bevestiging vanuit de winkel en een bevestiging vanuit DHL. Bij de bevestiging vanuit DHL zie ik dat mijn adres ineens is gewijzigd. Vervolgens hoor ik niets meer. Pakket is zomaar retourgezonden naar de winkel omdat mijn adres verkeerd was..

De oplossing

Alsnog pakket bezorgen en minstens contact opnemen over wat er met mijn besteling gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wanneer een adres foutief aan ons wordt doorgegeven kan een pakket helaas niet bezorgd worden. We zullen het dan retour naar de afzender sturen. In jouw geval zal dit waarschijnlijk gebeurd zijn. Als je wil dat ik dit voor de zekerheid nog even nakijk, stuur me dan even je traceernummer toe.
    Verder wil ik je adviseren om contact op te nemen met de afzender, zodat het opnieuw verstuurd kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen