Klacht DHL Express: Pakket niet aangekomen op lokaal sorteercentrum

Johnny

Op 21 mei is een pakket naar mij verstuurd via DHL. Uiteraard verwachtte ik dit pakket op 22mei aan de deur. Niet dus. Volgens track en trace is dit pakket op 23 mei om 03.00 uur onderweg van sorteercentrum naar lokaal sorteer centrum. Om 09.00 uur geeft track en trace dat pakket niet is aangekomen op lokaal sorteercentrum. Hoe is dit mogelijk. Heb het pakket absoluut uiterlijk maandag ochtend 25 mei nodig. Aangezien dit tweede pinksterdag is zal er dus niet geleverd worden en heb ik een groot probleem waardoor ik niet op vakantie kan.
Koop veel via internet en heb met postnl nooit een probleem. Altijd netjes op tijd.
Leveringen met DHL zijn bijna altijd te laat of er is een ander probleem.
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog post levert.

Zorg dat het pakket vandaag nog boven water komt en lever het af binnen de gestelde levertijd.

DHL Express
    Beste Johnny,
    Allereerst excuses voor de late reactie.
    Wat vervelend dat de zending nog niet is aangekomen. Helaas heeft deze een zogenaamde manco melding. Dit betekend dat het uitleverdepot aangeeft dat het pakket daar nooit fysiek is aangekomen. Helaas is de huidige status mij ook niet direct duidelijk.
    Ik raad je aan de verzender hierover te contacteren. Die kan een onderzoek aanvragen. Mijn collega's van de afdeling die deze onderzoeken uitvoert kunnen op aanvraag van de verzender een onderzoek uitvoeren.
    Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u nog iets anders heeft kunnen regelen om toch op vakantie te kunnen.
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?