Opgelost door DHL Express: Pakket niet aangekomen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 384702
Gebruiker
Musicjohn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Datum: 17 Augustus 2019

Het pakketje is nu twee weken onderweg, de track & trace website toont dat het van het distributiecentrum onderweg is naar de geadresseerde. Deze status heeft het al 9 dagen onveranderd. Quote:

Status op do, 08.08.2019 08:43 uur:
De zending is in de bestelwagen geladen.

Volgende stap:
Naar verwachting zal de ontvanger de zending vandaag ontvangen.



Gewenste oplossing

Uitzoeken waar het is
Geboden oplossing
Het pakket was na 12 dagen boven water gekomen en bij de ontvanger afgeleverd. In de eerste plaats door toeval, daar er nog geen zoekactie was begonnen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen