Klacht DHL Express: Pakket niet aangekomen

Klachtnummer
# 25251
Gebruiker
Titus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is op 06-04-2013 een pakket via DHL in Duitsland verzonden, maar wij hebben tot op heden nog niets ontvangen. Volgens de Track en Trace code zou het sinds 10-04-2013 in Keulen moeten zijn. De Track en Trace code is: 324856682183.
Het pakket komt van Wemax Group GmbH & Co.KG in Berlijn en het betreft diverse auto onderdelen. De actie die wijzelf hebben ondernomen is: een e-mail naar Berlijn verzonden en een e-mail naar onderdelen.nl verzonden. Verder hebben wij nog een e-mail naar DHL in Duitsland gestuurd, maar die reageren niet op de mail.
Wij weten niet waar wij in Duitsland DHL terecht kunnen.

De oplossing

Wij willen graag dat het pakket bij ons thuis wordt afgeleverd en anders willen wij de kosten van het pakket terug ontvangen. Dit bedrag is totaal € 194,60.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte heer Feenstra,wij vinden het zeer vervelend dat u geen reactie heeft gekregen op de mail die u naar DHL heeft gestuurd. Wij willen hiervoor onze excuses aanbieden.Wij zien dat uw zending via DHL Paket is verstuurd. Wij, DHL Express, vervoeren en leveren geen zendingen die worden verstuurd via DHL Paket. Dit wordt doorgaans door Selektvracht of PostNL verricht. Uw zending hoort door Selektvracht te worden aangeboden. Ik heb hieronder een link genoteerd waarmee u uw zending kunt traceren.http://nolp.dhl.de/nextt-online-public/set_identcodes.do;jsessionid=0BDA4F853FFCE37F6CC0C2D40CAF79D5?idc=324856682183&extendedSearch=false&rfn=&searchQuick=Search&_sourcePage=%2FWEB-INF%2Fjsp%2Fquery.jsp&__fp=TkKQCXU4SZ87%2ByEWLaVn6g%3D%3DHier is te zien dat uw zending overgedragen is aan Selektvracht. Wij raden u aan om contact op te nemen met Selektvracht om te achterhalen wanneer uw zending zal worden aangeboden.Ik heb hieronder een link genoteerd waar u de contactgegevens van Selektvracht kunt vinden.http://www.selektvracht.nl/klantenservice.shtmlWij hopen dat u met deze informatie snel achter de status van uw zending komt. Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Aron

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen