Klacht DHL Express: Pakket niet afgeleverd en nu kwijt...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 251475
Gebruiker
..
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is de tweede keer dat een pakje bezorgd door DHL niet afgeleverd wordt. Gisteren aangeboden, maar niet thuis, briefje in de bus dat het vandaag tussen 14.00 - 18.00 uur aangeboden zou worden. Geen latere optie, dus maar een middag vrij genomen van werk. Hele middag beneden zitten wachten, maar geen DHL. Om 18.00 uur gebeld (EUR 1 p. gesprek) en telefonist geeft aan dat pakketje om 15.31 uur afgeleverd is bij de buren. Wel vreemd want ik was gewoon thuis, dus nagevraagd bij de buren. Die hebben ook geen pakketje aangenomen en zijn ook de hele dag thuis geweest. Wederom gebeld met DHL (EUR 1 p. gesprek). Sorry, maar we kunnen niets voor u doen, neemt u maar contact op met de afzender. Ok, heeft u de contactgegevens van de afzender. Nee, alleen een naam. Er verdwijnen wel heel veel pakjes bij DHL, misschien een betere screening van het personeel?

De oplossing

Z.s.m. aflevering pakketje op een tijd die mij uitkomt. EUR 2 vergoeding telefoongesprek. Laat die halve werkdag dan maar zitten.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Vervelend dat uw pakketje bij uw buren is geleverd, terwijl u zelf ook aanwezig was, en de buren uw pakketje vervolgens ook niet in ontvangst hebben genomen en het hierdoor onduidelijk is waar uw pakket dan wel bezorgd is. Excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaan is. Ik wil u, net als mijn collega, adviseren om dit inderdaad bij de verzender te melden, de verzender kan hier namelijk een onderzoek voor starten om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

    Het is helaas niet mogelijk een vergoeding toe te kennen voor de gemaakte telefoonkosten, dit omdat wij ook op andere (kosteloze) manieren te bereiken zijn zoals webcare of e-mail.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
..
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, heb uiteindelijk klacht opgelost met zender. Fout gemaakt door DHL is dus niet opgelost en ook niet bekend wat er is gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen