Klacht DHL Express: Pakket niet afgeleverd

Klachtnummer
# 277179
Gebruiker
robin17a
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket afgeleverd, maar niet bij mij.
Op de DHL track en trace site staat dat het pakket is afgeleverd.
Ondertussen heb ik een pakket ontvangen van een andere klant van jullie.
Dit pakket is opgehaald, en de bezorger vertelde mij dat het pakket van mij er deze ochtend aan zou komen.
Hij was met de verkeerde bus mee, wat ik erg betwijfel.
Want als dat zo is, dan had die niet afgeleverd kunnen zijn.

3SNTS0000408179

De oplossing

Neem contact op met de chauffeur waarom die niet is teruggekomen met mijn pakket, en hoe die afgeleverd kan zijn.
Verder verwacht ik natuurlijk wel mijn pakket, ik wacht er namelijk al sinds vrijdag op.
De hele dag thuis zitten voor niets is ook niet zo fijn, wat jullie wel begrijpen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend om te vernemen dat uw pakket als bezorgd zijnde staat gemeld terwijl u niks heeft ontvangen. Ik wil u verzoeken om dit ook bij de afzender te melden, zij kunnen hier namelijk een onderzoek voor starten om dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Excuses voor het ontstane ongemak.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen