Klacht DHL Express: pakket niet afgeleverd

Klachtnummer
# 461926
Gebruiker
REDouane
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste meneer/mevrouw,

Op 29 juni heb ik mijn pakketje (zendingsnummer 3SAMZ4000115135) afgegeven bij een DHL ServicePoint, om terug te laten sturen naar Amazon. Er wordt nu al sinds 2 jul op de tracking aangegeven dat mijn pakketje gescand staat bij het sorteercentrum en dus nog steeds niet bij Amazon is afgeleverd. Hierdoor heb ik mijn geld ook nog niet terug gekregen. Hoe moet dit nu verder? Ik hoor hier graag snel meer informatie over.



Met vriendelijke groet,
Dhoum

De oplossing

helpen om mijn pakket te vinden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. ik zie dat dit een retourzending is. Retourzendingen worden na het sorteercentrum niet meer getraceerd, vandaar dat dit de laatste scan is die u ziet.
    Om na te gaan of uw pakket al is ontvangen adviseer ik u contact op te nemen met de verzender van uw pakket. Dit kan tot 10 werkdagen in beslag nemen.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen