Klacht DHL Express: Pakket niet afgeleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 338557
Gebruiker
A. Demmenie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger zegt me gemist te hebben maar heb hele dag opgelet en niks gezien.
Die DHL bezorgers zijn een ramp en belazeren de boel en niet voor de 1e keer.

De oplossing

Ik wil dat het vandaag opnieuw wordt aangeboden

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Klopt het dat u zaterdag niet thuis was toen de bezorger bij u is geweest? Naar verwachting wordt uw pakket vandaag aangeboden tussen 14:00 en 18:00 uur.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Demmenie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik was zaterdag de hele dag speciaal thuis. Denk dat jullie bezorger geen zin had om aan te bellen. De tijden die u noemt wijken weer af van de tijden die door de telefoon zijn doorgegeven een op het belachelijke niet thuis kaartje staan: maandag tussen 18 en 21 uur. Hoe groot is de kans dat er weer een we- hebben -u- gemist kaartje in de bus lift? Went dat is lekker makkelijk en snel!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen