Klacht DHL Express: Pakket niet bezorg en een valse melding (geweigerd aan de deur)

# 31902
Cheng

Beste DHL

Ik krijg te horen van de verzender dat het pakket is retour is verzonden. reden: pakket met nummer 3SDFY872564140 is geweigerd aan de deur. ECHT NIET DUS, pakket is nooit aan deur bezorg en dit is niet het eerste keer dat DHL dat deed. Ook nooit een afwezig brief ontvangen, dus kunnen we ook niet contact met DHL. krijg te horen van de zender pas als die retour is. Dat is ook bij Wehkamp gebeurd en een pakket van een vriend. Andere woord de Pakket is onze straat worden nooit bezorg bij ons straat Binnendoor in Hilversum.

Ik heb klanten service gebeld dat kost ook al €0,80 ent p/min. Met Ana Kamerling heb ik gesproken en uit gelegd om 12:31.(12/08/213) met de zelfde verhaal (Zie boven) 10 min heb ik aan de lijn dat is al €8,00 ex btw.
Ik wil graag een claim van jullie van mijn telefonische kosten, €9,68 inclusief btw.

Graag het over maken naar

Naam: Shiuh Huey Cheng
Bank reknr: 501317627
plaats: Hilversum

DHL Express
    Geachte Shiuh Huey Cheng,Wij vinden het zeer vervelend voor u dat uw zending retour is gestuurd vanwege een weigering terwijl u de zending niet heeft geweigerd. Wij, DHL Express, kunnen er helaas niet voor zorgen dat uw zending opnieuw wordt aangeboden. Daarnaast kunnen wij ook de belkosten niet vergoeden. Wij zullen wel contact opnemen met DHLFORYOU om dit te bespreken en te vragen of DHLFORYOU u deze kosten wel kan vergoeden. De reden hiervoor is omdat uw zending met DHLFORYOU is verstuurd. Wij kunnen daarom ook enkel bemiddelen. Wij zullen direct contact opnemen met DHLFORYOU en zullen hier zo snel mogelijk op terugkomen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    DHL Express
    Geachte Shiuh Huey Cheng,heel erg bedankt voor uw geduld.Ik heb een reactie gehad van DHLFORYOU. Zij geven aan dat het bedrag via een restitutie formulier kan worden geclaimd. Ik heb hierbij gevraagd of DHLFORYOU ons het formulier kan doorsturen zodat wij deze naar u door kunnen sturen. Momenteel wacht ik op een reactie van DHLFORYOU.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    DHL Express
    Geachte Shiuh Huey Cheng,heel erg bedankt voor uw geduld.Zou u misschien een mail kunnen sturen naar webcare_nl_express@dhl.com? Wij kunnen u dan het restitutieformulier toesturen, aangezien wij geen bijlage kunnen toevoegen aan dit bericht.Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team

Ook een klacht indienen over DHL Express?