Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd en DHL neemt geen actie om het te vinden of verzenden.

Klachtnummer
# 472982
Gebruiker
Mandras
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 6 augustus 2020 hebben we een doos boeken met bestemming Bristol, VK, overhandigd aan DHL in Amsterdam. Volgens DHL Shipment is het pakket 10 augustus 13:48 gescand in het exportcenter in Drosten, Duitsland. Sindsdien geen beweging. Klacht ingediend na 6 dagen. Het onderzoek levert tot nu toe alleen maar meer ergernis op. We hebben alle gegevens verstrekt zoals gevraagd. En dan vroeg DHL om een douaneformulier - onnodig voor de VK. Het pakket is nogsteeds niet bij de ontvanger aangekomen.

De oplossing

Zorg dat het pakket z.s.m. bij de geadresseerde aankomt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat het niet op schiet met de claim die u heeft ingediend betreft de zending naar VK. Erg vervelend dat u dit ongemak ervaart.

    Ik zie dat u gister een mail heeft gehad van mijn collega die bezig is met uw claim. Zodra er meer bekend is zal zij ook weer contact met u opnemen.

    Hopelijk krijgt u snel meer duidelijkheid!

    Met vriendelijke groet,
    DHL Parcel Webcare
    Lotte

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen