Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd en DHL neemt geen actie om het te vinden of verzenden.

Mandras

Op 6 augustus 2020 hebben we een doos boeken met bestemming Bristol, VK, overhandigd aan DHL in Amsterdam. Volgens DHL Shipment is het pakket 10 augustus 13:48 gescand in het exportcenter in Drosten, Duitsland. Sindsdien geen beweging. Klacht ingediend na 6 dagen. Het onderzoek levert tot nu toe alleen maar meer ergernis op. We hebben alle gegevens verstrekt zoals gevraagd. En dan vroeg DHL om een douaneformulier - onnodig voor de VK. Het pakket is nogsteeds niet bij de ontvanger aangekomen.

Zorg dat het pakket z.s.m. bij de geadresseerde aankomt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat het niet op schiet met de claim die u heeft ingediend betreft de zending naar VK. Erg vervelend dat u dit ongemak ervaart.

Ik zie dat u gister een mail heeft gehad van mijn collega die bezig is met uw claim. Zodra er meer bekend is zal zij ook weer contact met u opnemen.

Hopelijk krijgt u snel meer duidelijkheid!

DHL Parcel Webcare
    Lotte

Ook een klacht indienen over DHL Express?