Klacht DHL Express: pakket niet bezorgd omdat we niet thuis waren terwijl we gewoon thuis waren

Naomi83

Een pakketje die vanavond door DHL bezorgd zou worden is niet bezorgd omdat we zogenaamd niet thuis zouden zijn. Terwijl we gewoon de hele avond thuis waren. Inmiddels de 2e keer dat dit misgaat. Dit is dus geen toeval meer, ook gezien de meerdere gevallen die ik hier lees. Waardeloos, geef dan gewoon toe dat je geen tijd of zin hebt om het pakketje te bezorgen. Tegenwoordig kies ik webshops uit op basis van bezorger. Als het dhl betreft dan liever niet!

Gewoon zoals het hoort het pakketje bezorgen. Als je het dan niet redt gewoon eerlijk zijn hierin.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat het u twee keer is gebeurd dat een pakket later aankomt, en dat u er daardoor voor gekozen heeft om geen gebruik meer te maken van de diensten van DHL. Ik zie dat deze zending tegen wat problemen aangelopen is, die inderdaad wat vertraging veroorzaakt heeft. Dat dit met een onterecht niet-thuis scan gepaard is gegaan is natuurlijk extra vervelend.

Het pakket staat voor vandaag weer in de planning, en ik heb er vertrouwen in dat het vandaag wel helemaal goed komt. Mocht u er niet zijn, of mocht er toch weer iets foutgaan dan wil ik u aanraden om gebruik te maken van onze servicepunten.

Dion
    DHL parcel Webcare

Naomi83
Geen oplossing, sterker nog, bij de 2e poging vanavond weer niet thuis bericht terwijl we gewoon thuis waren

Ook een klacht indienen over DHL Express?