Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd wegens zogenaamd onbekend adres.

mck

Vanavond zou mijn pakketje bezorgd worden. Helaas had de bezorger er geen zin in of en is hij maar tot de conclusie gekomen dat het adres niet bestaat. Wekelijks krijg ik post, pakketjes (gisteren nog) van PostNL en de boodschappen van AH. Wat nou adres bestaat niet?!?! Ik heb hier geen goed woord voor over. Geef dan toe dat je te laat bent en teveel hooi op je vork gekregen/genomen hebt, maar kom niet met zo'n k*tsmoes aanzetten. Pakketje is retour en ik kan het opnieuw gaan bestellen. Wat een aanfluiting dat DHL zeg.

Het liefst zou ik willen dat het pakket alsnog geleverd gaat worden, maar gezien de reputatie en hoog burocratisch gehalte van DHL heb ik daar weinig vertrouwen in.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat het niet goed is gegaan met de bezorging van uw pakket en dat wij het pakket ten onrechte retour hebben gestuurd.

Aan de hand van uw gegevens heb ik het nagekeken en het klopt dat uw adres juist is. De bezorger heeft helaas een verkeerde gescan gemaakt waardoor het pakket automatisch retour is gestuurd naar de verzender.

Het pakket zelf kunnen wij echter niet onderscheppen en opnieuw aanbieden, omdat het al onderweg terug is. Ik wil u dan ook adviseren om contact met de verzender op te nemen hierover. Mijn excuses in ieder geval voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel Klantenservice

mck
Pakket niet bezogd en ik mag achter mijn bestelling aan gaan. Waardeloze service

Ook een klacht indienen over DHL Express?