Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd. Vervolg onduidelijk.

Klachtnummer
# 262025
Gebruiker
ronaldnancy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou 13 mei bezorgd worden. Dit is niet gelukt. Vervolgens is de verwachte datum: 13 mei - 19 mei.

Waarom niet gewoon de volgende dag? Ik heb ook geen mail gehad en/of een reden.

De oplossing

Graag op korte termijn pakketje afleveren.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas kan ik u niet het antwoord op uw vraag geven. Het enige wat voor ons zichtbaar is, is dat deze zending 11 mei bij ons is aangemeld, op 15 mei in Nederland is binnengekomen en 16 mei bij u is afgeleverd. Ik begrijp dat dit 3 dagen later dan verwacht is, mijn advies is om dit bij de afzender te melden zodat zij uit kunnen zoeken waar de vertraging in heeft gezeten en waarom de zending zo laat in Nederland is aangekomen.

    Hartelijke groet,

    Tom
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen