Opgelost door DHL Express: Pakket niet bezorgd.

sad Opgelost
Snarf53

Pakket ergens anders bezorgd dan aangegeven DHL ServicePoint

Het pakket ophalen op het verkeerde servicepoint en afleveren op het juiste servicepoint

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.
    U geeft aan dat uw zending bij een ander servicepunt is gebracht dan het punt dat u heeft opgegeven. Ik heb met u meegekeken en dit klopt inderdaad. Dit gebeurt wanneer het door u gekozen servicepunt al de maximale hoeveelheid pakketten heeft liggen en er geen pakjes meer bij passen, of bij een parcelstation als alle kluisjes vol zitten of er een storing is. Om te voorkomen dat uw pakket retour gaat, wordt het dan naar een ander servicepunt gebracht. Mijn excuses voor het ongemak. Ik vrees dat we het niet voor u kunnen ophalen, mocht u het niet ophalen bij het servicepunt waar het klaar ligt dan gaat het na vijf werkdagen retour afzender.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Vriendelijke groet,

Iris

DHL Parcel Webcare.

Snarf53
Aangegeven werd om het pakket op het niet gewenste DHL servicepunt, waar het pakket is afgegeven, op te halen. Dit heb ik gedaan. Het antwoord met voorgestelde oplossing was een standaard antwoord, wat in dit geval niet op ging. Echt onderzocht is er blijkbaar dus niet. Het is niet afgegeven op het gewenste DHL servicepunt, omdat deze gesloten was en dus niet omdat er teveel pakketten lagen. Het zoy beter geweest zijn het pakket een dag later op het juiste servicepunt af te leveren.

Ook een klacht indienen over DHL Express?