Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd

Textiel

Zaterdag 15 november 2014 heb ik een briefje van DHL in mijn brievenbus gevonden met vermelding van dat mijn pakket maandag op 17 november 2014 tussen 14 uur en 18 uur.
Ik ben hele dag thuis gebleven voor deze pakket en ik volgde de pakket met tracking nummer op internet. Toen ik het rond 4.30 nog een keer controleerde zag ik een melding van dat de chauffeur was geweest en dat er niemand aanwezig was. Ik heb contact opgenomen met DHL klantenservice, ze hebben mij verteld dat ze me niet konden helpen dat het pakket volgende dag geleverd zal worden of ik moest een afspraak maken. Vorig jaar heb ik ook zo'n probleem gehad met DHL toen had ik geen klacht ingediend maar dit gebeurd voor de tweede keer vind dit heel erg vervelende, en dat ik ook niemand kan aanspreken en dat niemand mij hierbij kan helpen als ik bel vind ik helemaal vervelend.

Als ik bel wil ik een oplossing en geen antwoord van u moet wachten.

DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,Onze excuses voor het ongemak. Wij zouden dit heel graag willen nakijken. Hiervoor hebben wij wel een traceernummer nodig. Zou u misschien het traceernummer van uw zending kunnen doorgeven?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express
    Textiel
    Ik heb alleen een bezorgcode dat is XY5374EB.
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben de pakketgegevens gevonden. Heel vervelend dat u maandag voor niets heeft zitten wachten. Daar wil ik u onze oprechte excuses voor aanbieden. De collega die u telefonisch gesproken heeft, heeft al melding gemaakt van uw klacht. Intern wordt uitgezocht wat er mis is gegaan. Ik begrijp dat u telefonisch graag een oplossing had gewild. Helaas hebben wij geen mogelijkheid om het aflevermoment aan te passen. Vanavond komen we tussen 18:00u-21:00u alsnog bij u langs. Hopelijk komt dit u uit. Anders kunt u zelf met behulp van de bezorgcode een nieuwe afspraak maken.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
    Suzanne
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze informatie hebben we het pakket dinsdagavond bij u kunnen afleveren. Daarom zal ik deze klacht sluiten. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet,
    Suzanne

Ook een klacht indienen over DHL Express?