Opgelost door DHL Express: Pakket niet bezorgd

Saffie

Op 2 april zou volgens dhl track mijn marktplaats aankoop worden geleverd, tussen 9.0-13.0u
Vervolgens krijg ik om 12.0 via track de melding dat PAKKET BEZORGD is, een uur later krijg ik de melding dat PAKKET GEWEIGERD is door geadresseerde en retour afzender gaat.
Ik heb meteen DHL gebeld, waar ik te horen kreeg dat ze er niets met mijn klacht konden doen, en dat ze niet wisten wat er met pakket gebeurd was, en waar het zich bevond.
Volgens de dame aan de telefoon moest er een onderzoek worden ingesteld,
deze kan alleen door verzender in werking worden gezet, en zou zeker 2 weken in beslag nemen. Op 5 april geeft track & trace aan dat er een SORTEERFOUT is gevonden, en dat pakket langer onderweg is. Een week na het constateren van de fout bij DHL ligt het pakket nog steeds bij DHL.
Ik sta machteloos, daar communicatie met de
Marktplaats verkoper nihil is en DHL alleen met verzender communiseert.
Mijn pakket met inhoud twv €180,- ligt nog steeds bij DHL

Duidelijkheid over wat er met mijn aankoop aan de hand is!

DHL Express
    Goedemorgen Saffie,

Wat een nare gang van zaken is dit geweest en mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Volgens de traceerinformatie is de zending op vrijdag 8 april bij de verzender afgeleverd. Vervelend dat deze minimaal contact met u heeft. Heeft u inmiddels in de afgelopen week al wel contact gehad met de verzender? Deze zou nu in staat moeten zijn de zending opnieuw naar u te sturen. Wat mij wel opvalt, is dat het adres dat u hier op de site vermeldt anders is dan het adres waar de oorspronkelijke zending aan gericht is geweest.

Raffaele
    DHL Parcel
    Customer Service

Saffie

Ook een klacht indienen over DHL Express?