Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 473152
Gebruiker
remark6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL geeft aan 2x een bezorgpoging te hebben gedaan en dat we niet thuis zouden zijn geweest. En dat terwijl ik, door Corona, thuis werk en dus altijd thuis ben. Ook geen berichtje in de brievenbus gehad. Het pakketje is inmiddels terug gestuurd naar China.

De oplossing

Dat ze ervoor gaan zorgen dat het pakket alsnog geleverd wordt, i.p.v. neem maar contact op met de leverancier. Dat zou DHL moeten doen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    U geeft aan dat de chauffeur diverse keren niet heeft aangebeld. U heeft ook geen enkele niet-thuiskaart ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat u hier ontevreden over bent.
    Ik heb even meegekeken en ik zie dat er in het begin van juli één keer een 'niet thuis'-melding is gemaakt. De volgende dag is het pakket bij een servicepunt geleverd. Omdat het pakket hier niet binnen 7 dagen afgehaald werd is het retour gestuurd naar de verzender. Dit proces kan ik helaas ook niet stoppen.

    Ik wil u toch adviseren contact op te nemen met de verzender. De verzender hoort het pakket namelijk terug te krijgen en hopelijk kan deze het zo snel mogelijk weer naar u toesturen.

    Excuses voor het vervelende ongemak dat u ervaren heeft.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
remark6
Datum
Uiteindelijke oplossing
Of ik zelf contact wil opnemen met de leverancier. En dat terwijl DHL een fout heeft gemaakt. Volgens de tracking-informatie ligt het pakketje nog in Nederland dus ik snap niet dat ze het pakketje niet alsnog komen bezorgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen