Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd

remark6

DHL geeft aan 2x een bezorgpoging te hebben gedaan en dat we niet thuis zouden zijn geweest. En dat terwijl ik, door Corona, thuis werk en dus altijd thuis ben. Ook geen berichtje in de brievenbus gehad. Het pakketje is inmiddels terug gestuurd naar China.

Dat ze ervoor gaan zorgen dat het pakket alsnog geleverd wordt, i.p.v. neem maar contact op met de leverancier. Dat zou DHL moeten doen.

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat de chauffeur diverse keren niet heeft aangebeld. U heeft ook geen enkele niet-thuiskaart ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat u hier ontevreden over bent.
    Ik heb even meegekeken en ik zie dat er in het begin van juli één keer een 'niet thuis'-melding is gemaakt. De volgende dag is het pakket bij een servicepunt geleverd. Omdat het pakket hier niet binnen 7 dagen afgehaald werd is het retour gestuurd naar de verzender. Dit proces kan ik helaas ook niet stoppen.

Ik wil u toch adviseren contact op te nemen met de verzender. De verzender hoort het pakket namelijk terug te krijgen en hopelijk kan deze het zo snel mogelijk weer naar u toesturen.

Excuses voor het vervelende ongemak dat u ervaren heeft.

Lotte
    DHL Parcel Webcare

remark6
Of ik zelf contact wil opnemen met de leverancier. En dat terwijl DHL een fout heeft gemaakt. Volgens de tracking-informatie ligt het pakketje nog in Nederland dus ik snap niet dat ze het pakketje niet alsnog komen bezorgen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?