Klacht DHL Express: pakket niet bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361916
Gebruiker
mf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens de melding per email is ons pakket vanavond niet geleverd omdat niemand thuis was. (melding 18.04). helaas voor de bezorger waren wij de gehele middag en avond thuis en zaten zelf s in de zon in onze voortuin naast de voordeur ten genieten van het weer.
maar geen bezorger gezien in de straat. ik denk dat hij zelf ergens in de zon zat. het is overigens niet de eerste keer dat DHL iets niet bezorgd met als reden dat er niemand thuis was.

De oplossing

pakket gewoon bezorgen daar betaal ik verzendkosten voor en anders wil ik de 5,50 verzendkosten teruggestort krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Wat vreemd hoe dit is gegaan.
    Ik moet zeggen dat het mij ook niet helder is waarom het niet gelukt is uw pakketje te bezorgen terwijl u in de voortuin zat te genieten van het weer. In ieder geval mijn excuses hiervoor, ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is.
    Uit mijn gegevens blijkt dat u het inmiddels kunt ophalen bij het servicepunt in de buurt.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen!!! Ik wil de bezorgkosten terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen