Klacht DHL Express: pakket niet bezorgd

sad Niet opgelost
# 361916
mf

Volgens de melding per email is ons pakket vanavond niet geleverd omdat niemand thuis was. (melding 18.04). helaas voor de bezorger waren wij de gehele middag en avond thuis en zaten zelf s in de zon in onze voortuin naast de voordeur ten genieten van het weer.
maar geen bezorger gezien in de straat. ik denk dat hij zelf ergens in de zon zat. het is overigens niet de eerste keer dat DHL iets niet bezorgd met als reden dat er niemand thuis was.

pakket gewoon bezorgen daar betaal ik verzendkosten voor en anders wil ik de 5,50 verzendkosten teruggestort krijgen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Wat vreemd hoe dit is gegaan.
    Ik moet zeggen dat het mij ook niet helder is waarom het niet gelukt is uw pakketje te bezorgen terwijl u in de voortuin zat te genieten van het weer. In ieder geval mijn excuses hiervoor, ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is.
    Uit mijn gegevens blijkt dat u het inmiddels kunt ophalen bij het servicepunt in de buurt.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Iris.

DHL Parcel Webcare.

mf
Geen!!! Ik wil de bezorgkosten terug.

Ook een klacht indienen over DHL Express?