Wat vervelend om te lezen dat u het pakket niet heeft ontvangen. Allereerst mijn excuses hiervoor.
Volgens onze informatie is het pakket bezorgd op het opgegeven bezorgadres. Heeft u wellicht al navraag gedaan bij uw buren? Soms wordt het pakket hier bezorgd maar vergeet de bezorger een kaartje achter te laten.
Mocht het zo zijn dat uw pakket niet bij de buren is geleverd, dan raad ik u aan om melding te maken bij de verzender. De verzender kan dan een onderzoek starten waarbij we meer duidelijkheid proberen te krijgen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht het zo zijn dat u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.
Met vriendelijke groet, Tessa DHL Parcel E-care
Ook een klacht indienen over DHL Express?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.