Klacht DHL Express: pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 585642
Gebruiker
de Vries
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket is niet bezorgd. Het betreft Otter,

Je zending JJD000090254000014612867

Gewenste oplossing

Mijn pakket alsnog bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u het pakket niet heeft ontvangen. Allereerst mijn excuses hiervoor.

    Volgens onze informatie is het pakket bezorgd op het opgegeven bezorgadres. Heeft u wellicht al navraag gedaan bij uw buren? Soms wordt het pakket hier bezorgd maar vergeet de bezorger een kaartje achter te laten.

    Mocht het zo zijn dat uw pakket niet bij de buren is geleverd, dan raad ik u aan om melding te maken bij de verzender. De verzender kan dan een onderzoek starten waarbij we meer duidelijkheid proberen te krijgen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht het zo zijn dat u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,
    Tessa
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen