Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141431
Gebruiker
nienert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

27 november zou pakket bezorgd worden, zouden geweest zijn maar geen kaartje in de bus gekregen. Nadien herhaaldelijk op website gezien dat wegens omstandigheden pakket niet is bezorgd. 30 november en 2 december gebeld. Konden me niet vertellen waar het pakket is en wanneer het bezorgd wordt. Alleen de opdrachtgever kan ze opnieuw vragen het pakket te bezorgen, waar ik dan zelf contact mee moet opnemen. Vind ik vrij bizar omdat DHL mijn pakket al heeft. Telefonisch een klacht ingediend, maar naar hun zeggen krijg ik hier geen feedback op. Oftewel, een pakket twv €120 in handen van DHL, al door mij betaald, en niemand kan me vertellen wanneer en óf het überhaupt bezorgd gaat worden! Wat een belachelijk bedrijf, hopelijk komt er snel een tijd waarin je zelf kan kiezen door welk postbedrijf je pakket bezorgd gaat worden, dan nóóit meer DHL.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij op de hoogte houdt waar mijn pakket is en wanneer het bezorgd gaat worden. Ik vind het niet kunnen dat ík contact op moet nemen met hun opdrachtgever, terwijl zij het pakket al hebben en de fout bij hun ligt.
Ook vind ik het niet meer dan logisch om te horen wat er met mijn ingediende klacht is gedaan, daar wil ik dus ook antwoord op.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Nienke,

    Wat ongelooflijk naar dat uw zending zo vertraagd was. Ik zie ook aan het traject dat dit niet is verlopen zoals normaal, wat een duidelijk indicatie is dat er iets in het verwerkings/bezorgingsproces grondig mis is gegaan. Ik zie dat de zending inmiddels bij u bezorgd is, klopt het dat u het pakket op 5 december heeft ontvangen?

    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,
    David
  2. Auteur
    nienert
    Datum
    Het pakket is inderdaad inmiddels bezorgd.
    Nu vind ik het inderdaad vervelend dat dit mis is gegaan, maar wat ik vele malen kwalijker vind is de slechte communicatie hierover. De eerste bezorgdag is er geen briefje in de bus achtergelaten, waardoor ik geen track&trace mogelijkheden had. Vervolgens is er vanuit jullie nooit een bericht gekomen wat er met mijn pakket aan de hand was. En tevens was IK de persoon die dit bij de verzender moest aankaarten, terwijl het jullie fout was.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nienert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?