Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 180926
Gebruiker
A
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op zondag heb ik een pakket besteld welke binnen twee werkdagen door dhl bezorgd zou worden. Hetgeen echter niet is gebeurd. Gisteren lagen er twee briefjes in de brievenbus dat de bezorger op 10 augustus en 11 augustus is langs geweest en niemand aantrof. Het geen niet correct is. Op 10 augustus is er niemand geweest aangezien wij de hele dag hebben gewacht. Op een van de briefjes stond aangegeven dat er opnieuw een bezorgpoging zou plaatsvinden op vrijdag 12 augustus tussen 18.00- 21.00 uur. Tot grote teleurstelling is er wederom geen bezorging geweest. Zeer betreurend vind ik deze slechte manier van bezorging. Er worden onwaarheden verkondigd en fictieve bezorging aangegeven. Door jullie aankondiging heb ik onnodige extra kosten gemaakt en inkomstenderving geleden.

Met klem verzoek ik jullie om de bezorging te doen plaats vinden en de bezorgkosten te retourneren..

Hoogachtend,
Mw. Akbar

Gewenste oplossing

Bezorgkosten retourneren en spoedig leveren

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste,

    Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent deze zending. Dit is zeker niet de bedoeling.

    Vanuit het systeem zie ik inderdaad dat de zending meerdere malen is aangeboden en niet in ontvangst is genomen. Vrijdag avond is de zending door overmacht helaas niet bij u gekomen. Dit gebeurdt echt alleen wanneer het niet anders kan.

    Vanuit het systeem zie ik dat uw zending vandaag bij u is bezorgd. Hopelijk heeft u deze in goede orde ontvangen.
    Helaas kunnen wij voor u niet de bezorgkosten crediteuren, dit vanwege dat de zending bij u is afgeleverd. Heeft u verdere kosten gemaakt, dan kunt u deze declareren bij uw verzender. Uw bent en blijft de klant van uw verzender en uw verzender is de klant van DHL. Deze kan eventueel een claim indienen bij DHL.

    Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak dat u heeft ervaren.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
    DHL klantenservice.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen