Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgen en geen verantwoordelijkheid nemen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 272842
Gebruiker
ajchermanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het door mij bestelde product is niet afgeleverd. In plaats daarvan heeft de chauffeur de levering afgesloten met 'ontvanger verhuisd of onbekend, neem contact op met de verzender'. Mijn gegevens kloppen en ik was de hele dag thuis. Tijdens het gesprek met DHL wordt mij verteld dat zij niets doen en dat het pakket in de terminal wordt opgeslagen. De verzender is verantwoordelijk voor het verloop. Dat is naar mijn mening vreemd. DHL heeft hun service niet verleend, waarvoor wel betaald is.

De oplossing

Met spoed mijn pakket bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Uw zending heeft inderdaad een onbekende verhuist melding gekregen. U geeft aan dat dit niet klopt hier heb ik dan ook direct melding van gemaakt. De afspraken met onze afzenders zijn dat via deze verzendwijze op het moment er sprake is van een onbekend of onjuist adres wij het pakket direct retour afzender dienen te sturen. Het pakket is om die reden retour afzender gegaan.

    Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender van het pakket.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijk groet,

    Miranda
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ajchermanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket was opgeslagen en zou teruggestuurd worden naar de verzender. Deze zou het pakket opnieuw moeten aanbieden. Of ik kon het pakket zelf ophalen. Ik heb hiervoor gekozen, maar heeft mij 50km reizen gekost. Zeer slechte service van DHL.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?