Klacht DHL Express: Pakket niet bezorgen en liegen over de reden.

STWK

Krijg je via de mail netjes een bericht dat er een pakket naar je onderweg is met een tijdsperiode wanneer deze bezorgd gaat worden. In die periode geen pakketje bezorgd. Kijk je via de track and trace staat daar heel vrolijk dat: Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender.
Terwijl het adres genoemd in de mail toch echt het goede adres is.
Ik vind het schandalig hoe er met de bezorging door DHL omgegaan wordt. Zowel voor de ontvanger, die een halve dag thuis zit te wachten en voor de verzender, die hiervoor betaald.

Zorgen dat het pakket binnen zeer korte termijn wel bezorgd wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Bijzonder vervelend dat uw pakket onterecht retour lijkt te zijn gestuurd. Inderdaad komen de gegevens in ons systeem overeen met de adresgegevens die u op het contactformulier instuurde. Het lijkt er dan ook op dat onze bezorger een fout heeft gemaakt. Mijn excuses daarvoor.

U kunt het beste contact opnemen met de verzender en aangeven dat het pakket ten onrechte retour is gestuurd. De verzender kan het dan verder met ons oppakken.

Mijn excuses voor het ongemak!

Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?