Klacht DHL Express: pakket niet bezorgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400142
Gebruiker
Patricia78
Datum
14 reacties

Details

De klacht

7 okt een pakket naar België gestuurd. dat is nooit aangekomen. weken later kreeg ik het terug en moest ik weer naar dhl. nu is het weer verstuurd en gaat het weer fout. geweigerd ivm ontbreken pakbon en nu wordt het weer terug gestuurd naar mij. klantenservice is wassenneus want ze geven telkens standaard antwoorden die je zelf kunt zien als je het track en tracé nummer invoert. niemand die je echt helpt. ik wil mijn geld terug en onkostenvergoeding

De oplossing

ik wil mijn geld terug en onkostenvergoeding

14 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag

    Bedankt voor uw bericht.

    Zo te zien is het nummer wat u meestuurt het retournummer. Heeft u voor mij ook het originele traceernummer?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Patricia78
    Datum
    JVGL106871478651081820
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  6. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  7. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  8. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  9. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  10. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

    Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel
  11. Auteur
    Patricia78
    Datum
    Beetje jammer dit. Jullie zetten iets bij de status wat niet gebeurd is. Dat pakket is nooit bij dat ophaalpunt geweest. Die mevrouw is daar elke dag geweest, maar er was niks aangekomen daar. Hetzelfde als vele reviews dat ze aangebeld hadden en niemand thuis was, terwijl de mensen er de hele dag voor thuis zijn gebleven. Weer een antwoord waar ik niks aan heb. Een hele maand bezig maar jullie komen niet met een oplossing.
  12. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat het allemaal zo moeizaam verloopt.

    Volgens onze gegevens was het pakket echter wel afgeleverd op het service punt op 12-10 in de ochtend. Ik moet wel toegeven dat het daarna te snel retour is gegaan. Mijn excuses daarvoor.
    Ik stuur u graag een restitutieformulier op, als u mij voorziet van een e-mailadres.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare DHL Parcel
  13. Auteur
    Patricia78
    Datum
    Dat pakket is nooit daar afgegeven maar dat heeft wel in de track en tracé gestaan. Raar he. Jullie vullen gewoon iets in wat jullie goed uitkomt. Nu heb ik inmiddels een restitutieformulier ingevuld en krijg ik het antwoord dat ik 30 dagen kan wachten op mijn geld. Goed bezig hoor. Jullie maken een fout en de klant kan nog langer wachten voordat het probleem opgelost is. Mijn klant wacht al een maand en moet nu nog langer wachten, want ik verzend was als ik ook mijn geld terug heb. Waarom moet dat zo lang duren voordat het geld terug gestort wordt?
  14. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan een restitutieformulier in te hebben gevuld maar het lang duurt.

    De dertig dagen is omdat het label tot die tijd nog geldig is. Daarna kan er dus pas restitutie worden gegeven.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia78
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moet op mijn geld terug wachten. Ik had liever gehad dat ze het pakket opnieuw verstuurden en dat het deze keer wel aan kwam bij de juiste persoon
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?