Klacht DHL Express: pakket niet bezorgen

Patricia78

7 okt een pakket naar België gestuurd. dat is nooit aangekomen. weken later kreeg ik het terug en moest ik weer naar dhl. nu is het weer verstuurd en gaat het weer fout. geweigerd ivm ontbreken pakbon en nu wordt het weer terug gestuurd naar mij. klantenservice is wassenneus want ze geven telkens standaard antwoorden die je zelf kunt zien als je het track en tracé nummer invoert. niemand die je echt helpt. ik wil mijn geld terug en onkostenvergoeding

ik wil mijn geld terug en onkostenvergoeding

Goedemiddag

Bedankt voor uw bericht.

Zo te zien is het nummer wat u meestuurt het retournummer. Heeft u voor mij ook het originele traceernummer?

Judith
    DHL Parcel Webcare
    JVGL106871478651081820

Bedankt voor het verzenden van het traceernummer.

Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket was aangekomen op het Service Point bij de ontvanger in de buurt. Hier is het niet opgehaald, waardoor het retour is gestuurd naar u. Zie: https://track.bpost.be/btr/web/#/search?itemCode=JVGL106871478651081820&postalCode=8460&lang=nl. Helaas kan ik hier ook niet meer op ingrijpen.

Als u uw mail opstuurt, kan ik u een restitutieformulier opsturen. Die kunt u dan invullen om restitutie op te vragen.

Patricia78
    Beetje jammer dit. Jullie zetten iets bij de status wat niet gebeurd is. Dat pakket is nooit bij dat ophaalpunt geweest. Die mevrouw is daar elke dag geweest, maar er was niks aangekomen daar. Hetzelfde als vele reviews dat ze aangebeld hadden en niemand thuis was, terwijl de mensen er de hele dag voor thuis zijn gebleven. Weer een antwoord waar ik niks aan heb. Een hele maand bezig maar jullie komen niet met een oplossing.
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat het allemaal zo moeizaam verloopt.

Volgens onze gegevens was het pakket echter wel afgeleverd op het service punt op 12-10 in de ochtend. Ik moet wel toegeven dat het daarna te snel retour is gegaan. Mijn excuses daarvoor.
    Ik stuur u graag een restitutieformulier op, als u mij voorziet van een e-mailadres.

Roos
    Patricia78
    Dat pakket is nooit daar afgegeven maar dat heeft wel in de track en tracé gestaan. Raar he. Jullie vullen gewoon iets in wat jullie goed uitkomt. Nu heb ik inmiddels een restitutieformulier ingevuld en krijg ik het antwoord dat ik 30 dagen kan wachten op mijn geld. Goed bezig hoor. Jullie maken een fout en de klant kan nog langer wachten voordat het probleem opgelost is. Mijn klant wacht al een maand en moet nu nog langer wachten, want ik verzend was als ik ook mijn geld terug heb. Waarom moet dat zo lang duren voordat het geld terug gestort wordt?
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan een restitutieformulier in te hebben gevuld maar het lang duurt.

De dertig dagen is omdat het label tot die tijd nog geldig is. Daarna kan er dus pas restitutie worden gegeven.

Excuses voor het ongemak.

Kayley

Patricia78
Ik moet op mijn geld terug wachten. Ik had liever gehad dat ze het pakket opnieuw verstuurden en dat het deze keer wel aan kwam bij de juiste persoon

Ook een klacht indienen over ?