Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd, wordt beweerd van wel.

# 471900
familie B

Vandaag zou een pakket worden bezorgd, vanaf 14.00 uur.
Was thuis, om ca. half 4 gekeken of levering is uitgesteld of update tijdsblok. Tot mijn verbazing kwam de melding dat het is bezorgd om 14.28 uur. Nou niet dus.
Buiten gekeken, niets gevonden. Was getekend voor ontvangst door de bezorger zelf. Leve COVID-19.
DHL gaf aan dat het misschien wel bij de buren was afgeleverd omdat hij /zij daar toch al moest zijn. Ik moest maar even bij de buren navraag doen. Nou niet dus. Ik was gewoon thuis en de bezorger moet leveren op het aangegeven adres. Random ergens pakketten afleveren is niet waar de afzender voor betaalt.

De bezorger traceren en aanspreken. En alsnog het pakket op mijn huisadres bezorgen.

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses voor de late reactie. Wat vreemd dat het zo is gelopen inderdaad. Ik zie dat de verzender inmiddels een onderzoek bij ons heeft opgestart wat nu via de verzender verloopt. Ik adviseer dit dan ook verder te overleggen met de verzender.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

familie B
DHL zegt dat bezorger bij huis gestopt. Dat kan dan zo zijn, maar heeft niet aangebeld. Ik werk 3 meter vanaf het grindpad waar bezorger langs moet lopen en raam staat open. Ook niet aangebeld. Ik heb een zeer luide bel. Leverancier heeft het artikel opnieuw gestuurd. Dus die heeft voor de misser DHL opgedraaid.

Ook een klacht indienen over DHL Express?