Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd en wel als geleverd bestempeld door dhl

Klachtnummer
# 415620
Gebruiker
#Pakketteruggraag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje staat als "geleverd" geregistreerd. Maar heb helemaal niks ontvangen.
Was gewoon thuis op aangegeven tijdstip en heb niks ontvangen. Zelfs geen briefje in de brievenbus.

De oplossing

Achter mijn pakketje aan gaan en uitzoeken hoe dit in godsnaam kan.
Ik wil wrten waar mijn pakket is. En vooral hoe het kan dat het als geleverd is bestempeld.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    U geeft aan dat uw pakket als afgeleverd bestempeld is maar u het pakket niet heeft ontvangen.

    De YT code is helaas niet bekend bij ons. Op uw adres zie ik wel een andere zending waar u ook contact over hebt gehad met ons. Als het dit pakket betreft raad ik u aan contact op te nemen met de verzender. Zij zijn een grote klant van DHL met speciale ondersteuning, zij pakken onderzoeken daarom zelf op.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen