Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd maar is wel voor getekend

Bril2019

Ik heb een bril besteld welke vanavond geleverd zou worden om uiterlijk 21 uur. Tot 21 uur gewacht maar niemand langs geweest. Nu zien we op de track & tracé code dat het pakket is bezorgd en er is zelfs voor getekend!! Maar niet door mij!

Ik wil mijn pakket alsnog ontvangen! Geen idee wie getekend heeft maar ik was het niet.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Volgens onze gegevens is uw pakket inderdaad bezorgd. Heeft u bij de buren aangeklopt? Het zou goed kunnen dat ze het voor u in ontvangst hebben genomen. Mocht dit niet zo zijn,neem dan contact op met het bedrijf waar u uw zending heeft besteld. Zij kunnen een onderzoek voor deze zending opstarten. Mijn excuses voor het ongemak, hopelijk krijgt u op die manier snel duidelijkheid over uw pakje.

Iris.

DHL Parcel Webcare.

Bril2019
Geen. Uiteraard heb ik bij mijn buren geïnformeerd. Helaas heb ik vaker met dhl te maken gehad en het blijft bijzonder om te zien hoe dhl andere partijen aan het werk zet om zo zelf hun snor te drukken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?