Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd ondanks dat ik thuis aanwezig was.

Klachtnummer
# 364553
Gebruiker
Minou25
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket niet geleverd ondanks dat ik thuis aanwezig was.

De oplossing

Ik wil graag mijn pakket aan de deur geleverd krijgen. Ik woon in een flat en daar wordt altijd alleen beneden aangebeld voor het leveren van mijn pakket. Ik doe de deur open en geef aan door de intercom dat ik thuis ben en de deur voor ze open gaat. Echter komen ze nooit bij mij boven aan de deur en heb ik een brief in de brievenbus dat ik niet thuis was waardoor mijn pakket weer terug gaat naar het depot.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u hierdoor nu niet uw pakket heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb allereerst uw zending nagekeken en zie dat deze retour is gestuurd is naar de afzender. Voor het ontvangen van uw pakket adviseer ik u dus om contact op te nemen met de afzender.

    Betreft uw klacht, op welke etage woont u? Ik vraag u dit zodat wij beter kunnen toetsen of onze geldende procedures zijn vervolgt en wij uw klacht beter in behandeling kunnen nemen.

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Vince
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Minou25
    Datum
    Ik woon op de 17e etage en er is een lift aanwezig.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik durf zo niet te zeggen wat er mis is gegaan. Het spijt me dat uw pakket retour is gegaan. Ik heb de melding doorgezet naar het uitleverende depot. U mag dus verwachten dat het niet nogmaals voorkomt en u kunt met een gerust hart dingen blijven bestellen.

    Met vriendelijke groet,

    Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen