Opgelost door DHL Express: Pakket niet geleverd terwijl de track and trace aangeeft van wel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 532030
Gebruiker
M. Ponsen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL zou een pakket afleveren en vanwege slechte ervaringen in het verleden (we hebben u gemist terwijl ik thuis was) heb ik door gegeven dat het pakket in de carport gezet kon worden. Heel snel daar achteraan kwam het bericht dat het pakket bezorgd was maar niets te vinden in de carport. Ze zijn gewoon nooit geweest en misbruikten de carport melding van mij als excuus om niet naar ons te hoeven rijden. Ik wil dat het pakket alsnog bezorgd wordt.

De oplossing

Het pakket traceren en alsnog bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat u het pakket niet ontvangen heeft, terwijl het wel op bezorgd staat. Vreemd! Volgens mijn gegevens zou het pakket op uw adres zijn afgeleverd. Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

    Hebben ook uw buren het pakket niet gekregen? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele huisgenoot aangenomen? Dan wil ik u vragen om vandaag nog af te wachten. Klinkt gek, excuses voor dit ongemak. Maar we zien nu in verband met de piekdrukte dat deze meldingen onterecht worden gegeven en dat de bezorging in de meeste gevallen de volgende dag alsnog plaatsvindt. Mocht u het pakket niet ontvangen vandaag, dan wil ik u gelijk adviseren om contact op te nemen met de verzender. Deze heeft namelijk een eigen contactpersoon binnen DHL en kan voor uw pakket direct een onderzoek starten bij ons. Op die manier hoop ik dat wij het zo snel mogelijk voor u kunnen gaan oplossen! Sorry voor het vervelende ongemak.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Ponsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen