Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd volgens afspraak

sad Niet opgelost
efjansen

Een zelfde verhaal zoals veel mensen hier. Hele dag thuis gebleven. Status bijgehouden. Na vertrek uit Amsterdam onderweg met de bezorger volgens de track en trace. Vanavond opeens de status ingepland en daarna ingepland volgens afspraak. Helaas tot laat in de avond geen pakket geleverd. Nu geen idee waar het pakket is, wat status veranderd niet meer. Helpdesk niet bereikbaar.

Contact met DHL Express over wat ik kan verwachten.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw adres gegevens kan ik niet herleiden om welke zending het gaat. Heeft u voor mij de track en trace code van de zending?

In afwachting van uw reactie.

Miranda
    DHL Parcel Webcare
    efjansen
    Dag Miranda. Door een telefoontje vanochtend weet ik nu dat mijn pakketje gisteren onderweg is geweest, maar omdat de bezorger blijkbaar zijn tijdslot niet haalde is hij teruggeroepen en is mijn pakketje weer richting Amsterdam vertrokken. De status wordt afgeleverd volgens afspraak met de datum van gisteren is dan niet juist en doet verwachten dat het pakket dan nog komt. Nu maar voor afleveren bij DHL Servicepoint gekozen. 10 Km van mijn woonplaats vandaan.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Dat is natuurlijk erg vervelend. Excuses dat u hierdoor langer heeft moeten wachten. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik dat natuurlijk graag. Ook ontvang ik dan graag een traceernummer van u om mee te kunnen kijken.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare

efjansen
Er is geen oplossing aangeboden. Er is excuses gemaakt. Door eigen handelen is het opgelost.

Ook een klacht indienen over DHL Express?