Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd volgens afspraak

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 267770
Gebruiker
efjansen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een zelfde verhaal zoals veel mensen hier. Hele dag thuis gebleven. Status bijgehouden. Na vertrek uit Amsterdam onderweg met de bezorger volgens de track en trace. Vanavond opeens de status ingepland en daarna ingepland volgens afspraak. Helaas tot laat in de avond geen pakket geleverd. Nu geen idee waar het pakket is, wat status veranderd niet meer. Helpdesk niet bereikbaar.

De oplossing

Contact met DHL Express over wat ik kan verwachten.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw adres gegevens kan ik niet herleiden om welke zending het gaat. Heeft u voor mij de track en trace code van de zending?

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    efjansen
    Datum
    Dag Miranda. Door een telefoontje vanochtend weet ik nu dat mijn pakketje gisteren onderweg is geweest, maar omdat de bezorger blijkbaar zijn tijdslot niet haalde is hij teruggeroepen en is mijn pakketje weer richting Amsterdam vertrokken. De status wordt afgeleverd volgens afspraak met de datum van gisteren is dan niet juist en doet verwachten dat het pakket dan nog komt. Nu maar voor afleveren bij DHL Servicepoint gekozen. 10 Km van mijn woonplaats vandaan.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Dat is natuurlijk erg vervelend. Excuses dat u hierdoor langer heeft moeten wachten. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik dat natuurlijk graag. Ook ontvang ik dan graag een traceernummer van u om mee te kunnen kijken.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
efjansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Er is excuses gemaakt. Door eigen handelen is het opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?