Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459209
Gebruiker
gs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is niet geleverd. Volgens t&t wel. Er ligt niets bij de buren en ook niet in de brievenbus. Bezorger heeft niet aangebeld. Hij/zij heeft zelf getekend voor ontvangst. Bezorger heeft de initialen SL.

Gebeld met klantenservice dhl en die zegt dat ik bij de verzender moet zijn.

De oplossing

Waar is mijn Pakket!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Natuurlijk is dat erg frustrerend, en ik snap dan ook helemaal dat u even contact opnam. Het advies dat mijn collega u gaf blijft alleen wel uw beste vervolgstap; neem contact op met uw verzender. Voor deze kwestie is nu namelijk een onderzoek nodig, en dat kan voor dit pakket alleen worden gedaan via de verzender.

    Hopelijk hebben we als gevolg van dat onderzoek spoedig meer duidelijkheid. Mijn excuses dat we dat nu nog niet hebben kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het lijkt me niet zo moeilijk om de DHL bezorger op te bellen en te vragen waar hij/zij dat pakket heeft gedumpt. Of heeft hij/Zij opeens geen mobiele telefoon. Hoe moeilijk kun je het maken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen