Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd

gs

Pakket is niet geleverd. Volgens t&t wel. Er ligt niets bij de buren en ook niet in de brievenbus. Bezorger heeft niet aangebeld. Hij/zij heeft zelf getekend voor ontvangst. Bezorger heeft de initialen SL.

Gebeld met klantenservice dhl en die zegt dat ik bij de verzender moet zijn.

Waar is mijn Pakket!!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Natuurlijk is dat erg frustrerend, en ik snap dan ook helemaal dat u even contact opnam. Het advies dat mijn collega u gaf blijft alleen wel uw beste vervolgstap; neem contact op met uw verzender. Voor deze kwestie is nu namelijk een onderzoek nodig, en dat kan voor dit pakket alleen worden gedaan via de verzender.

Hopelijk hebben we als gevolg van dat onderzoek spoedig meer duidelijkheid. Mijn excuses dat we dat nu nog niet hebben kunnen bieden.

Dion
    DHL Parcel Webcare

gs
Het lijkt me niet zo moeilijk om de DHL bezorger op te bellen en te vragen waar hij/zij dat pakket heeft gedumpt. Of heeft hij/Zij opeens geen mobiele telefoon. Hoe moeilijk kun je het maken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?