Klacht DHL Express: Pakket niet geleverd

# 361911
piet

Wij waren gewoon thuis, de deurbel is in orde de auto's staan op de oprit en ramen open. We hadden het vanavond echt nodig maar tot onze grote verbazing zit er een briefje in de bus. Er is NIET aangebeld.
Grote ergernis als het zo moet

Vanavond nog leveren
Had me spullen gisteren nodig niet vandaag. Gister middag had DHL ook al eerder iets bij de buren afgegeven tenzij er gewoon iemand thuis was. Deurbel wekt gewoon en gaat hard genoeg. Maar de bezorgers zijn gewoon te lam om aan te bellen. Doe daar een keer iets aan. Ze hebben zelfs een keer iets over me schutting gegooid omdat ik toen niet thuis was. Beetje rare manier van spullen leveren

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Wat vreemd, uit de gegevens die ik heb bekeken is het mij ook niet duidelijk waarom het niet bij u is aangeboden. Ik vermoed dat er een verkeerde scan is gegeven. Mijn excuses voor het ongemak.
    Uw zending ligt voor u klaar om opgehaald te worden, u heeft een mailtje ontvangen met meer informatie.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Iris.

DHL Parcel Webcare.

Ook een klacht indienen over DHL Express?