Opgelost door DHL Express: Pakket niet juist afgeleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 567619
Gebruiker
S.D.deVries
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje zonder toestemming voor dr voordeur gelegd. Toen ik thuis kwam en de mail las dat het pakketje afgeleverd was lag er niks voor de deur en geen briefje. Bij navraag bij de buren lag mijn pakketje wel bij de deur maar is deze nu weg??
Iemand anders heeft nu mijn pakketje meegenomen vrees ik.

De oplossing

Bezorger aanspreken niet de pakketjes voor de deur te leggen als er niemand thuis is.
Achterhalen waar mijn pakketje gebleven is.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het pakket onbeheerd is achtergelaten en nu helaas niet meer vindbaar is.

    Ik wil u adviseren om dit bij de afzender van het pakket te melden. Op verzoek van de afzender kan er namelijk een onderzoek worden opgestart bij DHL, zodat dit verder opgepakt en uitgezocht zal worden.

    Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak en ik hoop dat het pakket spoedig terecht zal zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Marissa
    DHL Parcel E-care.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.D.deVries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakketje lag bij de buren. Graag niet meer bij de voordeur leggen s.v.p.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen