Klacht DHL Express: Pakket niet ontvangen, wel afgeleverd en zogenaamd mijn handtekening

Fabienne

Pakket besteld bij Zooplus, ontvang 7-7-2016 een mail van DHL dat zij die dag het pakket gaan leveren tussen 11:00 en 15:00 uur. 's Middags, op mijn kijk ik nog een keer naar t&t code en zie dat het pakket 12:47 uur afgeleverd is. Wat niet kan gezien ik van 8:30-17:00 uur werk, ik denk nog: misschien bij de buren? Ik kom 17:10 uur thuis en zie geen briefje in de bus en ook niks voor mijn deur staan (mei 2016 heeft DHL voor de 2de keer een pakket gewoon voor mijn deur afgeleverd! Klacht over ingediend, nooit wat van gehoord). Ik heb bij de buren aangebeld, niemand weet van iets. Klacht ingediend bij Zooplus, zij gaan onderzoek starten. Krijg ik vandaag bericht: Pakket is door DHL aan mij (voornaam) geleverd en ik heb er voor getekend! Dit kan absoluut niet, gezien ik aan het werk was en niks ontvangen heb! De bezorger wist mij zelfs te omschrijven krijg ik te horen, dat snap ik, ik bestel wel vaker wat!! Ik vind dit echt oplichterij.

Mijn pakket en anders dat zij het pakket afrekenen aan Zooplus. Gezien ik de factuur niet betaal zolang ik geen pakket heb!

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat een vervelende situatie! Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met een collega van mij per e-mail, ook is het onderzoek vanuit Zooplus voortgezet, ik wil u adviseren de uitslag hiervan af te wachten. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare
    Fabienne
    Afgelopen woensdag heb ik van Zooplus de "bevestiging" van ontvangst pakket ontvangen, jullie (DHL) hebben dit naar Zooplus gestuurd. De T&T klopt het "bewijs" echter datum (10-06-2016 ipv 07-07-2016) klopt niet, tijd klopt niet (17:36 ipv 12:47), handtekening klopt ook niet! Heel apart allemaal, komt op mij over dat DHL doelbewust aan het sjoemelen en frauderen is, alleen maar om niet de schuld op zich te nemen! Zooplus heeft ingestemd het pakket aan mij te vergoeden, dit terwijl DHL dit moet
    DHL Express
    Goedemiddag,

Uiteraard begrijp ik dat de situatie erg vervelend is. Echter heeft Zooplus het onderzoek al heropent bij ons en is er een nieuwe navraag uitgezet bij het depot, we zullen de uitslag hiervan moeten afwachten.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare
    Fabienne
    Heel slecht, dat zo'n groot bedrijf zulke grove (frauderende) fouten maakt! Het gaat hier om een pakket van om en nabij de € 45,00! Als dit niet opgelost wordt, dus dat mijn pakket terecht komt of dat DHL het bedrag vergoed aan Zooplus, ga ik zeer zeker aangifte bij de politie doen, dit is gewoon diefstal!

Fabienne

Ook een klacht indienen over DHL Express?