Opgelost door DHL Express: pakket niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 611894
Gebruiker
boze koekoek 666
Datum
1 reactie

Details

Klacht

vandaag een mail ontvangen waarin staat dat het pakket is bezorgt en geleverd op afhaal locatie maar in de bestelling staat afleveren op huisadres
maar ondertussen weet ik dus niet waar mijn pakket nu is
het enigste wat er staat is dit Beschikbaar voor ophalen NLAMSA, NL
beetje vage bedoeling allemaal zit er juist op te wachten

Gewenste oplossing

zorgen dat ik weet wanneer mijn pakket aan huis geleverd wordt
of waar ik hem kan ophalen in de plaats waar ik woon
en hoe lang dit alles gaat duren
Geboden oplossing
snap er geen bal meer van verstuurd met dhl en afgeleverd door post nl en nu pas krijg ik te zien waar ik waarschijnlijk mijn pakket kan afhalen maar vraag mij überhaupt af of het pakket er wel ligt
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Goed dat u contact opneemt. Dit pakket gaat niet via DHL maar via PostNL in levering. U kunt dit hier volgen:

    https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/LE608705926DE-NL-7413BH

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hartelijke groet,

    Willem
    DHL Parcel E-Care

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen