Klacht DHL Express: Pakket niet ontvangen en ook geen briefje in bus

Marit

Hallo, ik heb op 2-1-2014 een pakketje besteld bij mango.com. Eergisteren kreeg ik de melding dat het pakketje was verzonden en afgeleverd, echter ik heb mijn pakket niet ontvangen en er zat ook geen briefje in de brievenbus dat het op een ander adres is afgeleverd. Onder medebewoners gevraagd of zij een pakket hebben aangenomen, maar die zeggen van niet. Graag zou ik willen weten waar mijn pakket nu is, aangezien het toch €40 betreft. Van mango.com heb ik geen track&trace nummer ontvangen, maar wel een link naar DHL site waar het volgende staat vermeld: No result found for your query. Please try again.

Graag uw hulp.

Ik zou graag mijn bestelling gewoon willen ontvangen.

DHL Express
    Geachte Marit,Wij zijn een beetje in de war door uw klacht. Volgens onze gegevens is het traceernummer van uw zending 2264967876. Uw zending is momenteel doorgestuurd naar Brussel en zal morgen worden aangeboden bij u.Het ordernummer van uw zending is A4EIU200. Kunt u misschien doorgeven of u een nieuwe order heeft geplaatst of dat dit de zending die u al eerder had verwacht?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Marit
    Dit vind ik zelf ook een beetje raar. Van mango krijg ik de notificatie binnen dat mijn pakket is afgeleverd, en nu blijkt het in brussel te zijn? Hoe dat ook, als het pakketje inderdaad morgen alsnog binnenkomt dan is er verder geen probleem meer.
    DHL Express
    Geachte Marit,Dat is inderdaad wel een beetje vreemd. Gelukkig hebben wij uw zending in ons systeem kunnen terugvinden.Uw zending is vanochtend aangekomen op onze vestiging in Rotterdam. Uw zending zal vandaag worden aangeboden.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team