Klacht DHL Express: Pakket niet ontvangen omdat het onbeheerd is achtergelaten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455088
Gebruiker
RoCo63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb volgens jullie een pakket gekregen wat ik niet heb ontvangen omdat een bezorger het voor de deur geEt heeft waarschijnlijk en ik een paar dagen niet thuis was. Heb een melding gemaakt en nog steeds geen antwoord gekregen. Er zou een onderzoek gestart worden , maar hoor hier niets van. Gister bij thuiskomst stond er wederom een pakketje voor de deur , nu lag het er gelukkig nog wel. Slechte service om zomaar iets voor de deur te leggen!!

De oplossing

Mij zo snel als mogelijk bellen!! Jullie zijn zeer slecht bereikbaar

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

    Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.


    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RoCo63
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moest me maar vervoegen bij VakantieVeilingen.... deze gaan het nu verder oppakken. Echt belachelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen