Klacht DHL Express: Pakket niet ontvangen terwijl er staat dat het bezorgd is

Klachtnummer
# 363503
Gebruiker
Sevgi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo ik zou vandaag mijn pakket ontvangen tussen 11 / 15 uur maar helaas heb ik het niet gekregen ik heb heledag moeten wachten en via track code volgen, rond 21:50 keek ik weer en er stond dat het afgeleverd was terwijl ik helemaal niks heb gekregen hoe kan dit ????

De oplossing

Ik wil mijn pakket zo snel mogelijk ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Deze zending staat momenteel inderdaad op 'geleverd'. Kijkende naar het tijdstip, en het feit dat u het niet heeft ontvangen, vermoed ik dat hier iets fout is gegaan. Mijn advies om dit op te lossen is om een onderzoek in gang te zetten. Dat kan worden gedaan door de verzender van het pakket, dus ik raad u aan om daar contact mee op te nemen. Hopelijk hebben we dan spoedig meer informatie voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen