Klacht DHL Express: Pakket niet ontvangen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 400410
Gebruiker
Karin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket nog steeds niet ontvangen en schijnt nu zoek te zijn. Pakketdienst en verzender wijzen met de vinger naar elkaar. Word van het kastje naar de muur gestuurd. De klachtenservice van beide partijen zijn nog onaardig en totaal niet begripvol ook. Ze beweren je op de hoogte te houden maar je hoort er niks meer van. Ik sta als klant machteloos.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf zijn verantwoordelijkheid neemt. Stopt met vinger wijzen en mij op een fatsoenlijke manier dagelijks op de hoogte houdt van de status van het ‘onderzoek’ dat zij menen ingezet te hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Hele vervelende situatie. Ik begrijp dat u het vervelend vind dat u telkens heen en weer wordt gestuurd door de partijen die betrokken zijn in het probleem. Echter wil ik u aangeven dat het voor ons niet mogelijk is om een onderzoek voor u op te starten. De afzender zou dit voor u moeten doen. Dan zullen wij, samen met de afzender, een onderzoek opstarten naar het pakketje.

    Ik raad u dus aan om aan de mouw van de afzender te trekken, zodat die via ons een onderzoek opstart.

    Indien u nog vragen hebt, hoor ik het graag.

    Hartelijke groet,

    Jordan
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk pakket binnen gekregen maar niet dankzij de oplossing van DHL. Ik ga in ieder geval iedere webwinkel die via DHL verzend mijden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?