Klacht DHL Express: Pakket niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 576665
Gebruiker
Rob Ehren
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen. DHL gebeld en konden zien dat de auto in een andere straat was op het tijdstip dat ons pakketje afgeleverd zou zijn. Wij hebben niet ontvangen. Bezorger kwam aan de deur om verhaal "live" te horen. Het verhaal verteld. Krijgen daarna mail dat het pakket toch bij ons afgeleverd zou zijn???Hoe komen ze dan eerst dat het een straat verder is geweest? Dat verzinnen ze toch niet. Nu zeggen ze dat wij met Mediamarkt contact moeten opnemen. Hebben we gedaan maar zij kunnen ook niet. Inmiddels bellen wij dagelijks en ze beloven steeds dat wij teruggebeld worden. Niet dus. Nu kom ik toevallig de bezorger op mijn werk tegen en vraag over het niet ontvangen pakketje. Hij zegt nu dat hij niet de bezorger was maar hij kon wel gelijk mijn naam zeggen. Snappen jullie het nog?? Ondertussen 3 weken verder en een hoop telefoonkosten, ergernis en tijd.

De oplossing

Gewoon zorgen dat wij het pakket krijgen. Het is toch duidelijk dat er bij DHL is verkeerd is gegaan?

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw pakket nog niet terecht is. Ik kijk allereerst graag even mee naar de situatie. Mag ik hiervoor het zendingsnummer van dit pakket?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Maud
    DHL Parcel E-care
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag.

    Bedankt voor het zendingsnummer.

    Wat ontzettend balen dat het pakket nog niet terecht is. Wat er precies is misgegaan is voor mij helaas ook onduidelijk. Ik zie dat de verzender ook contact met ons heeft opgenomen. We zijn een onderzoek gestart en hebben de uitslag doorgegeven aan de verzender. Omdat wij dit echt alleen met hen mogen delen en verder met hen moeten gaan oppakken en oplossen, kunt u het beste contact met de afzender houden. Zij zullen dit met u moeten oplossen.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Jim
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob Ehren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gisteren gebeld door DHL horen wij weer een ander verhaal??? Ook toen wij zelf verschillende keren telefonisch contact hebben gehad horen wij verschillende verhalen. Snap jullie werkwijze niet. Komt zeer onprofessioneel over. Krijgen wij ook nog een vergoeding voor onze telefoonkosten, tijd en energie die wij nu al bijna 4 weken hier moeten in stekken?? Ook raar dat jullie nu wel gelijk kunnen reageren nu er een melding bij klachtenkompas is gemaakt. Daarvoor werd er steeds beloofd jullie worden teruggebeld nou je kan wachten tot je een ons weegt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen